Έχει σημασία το παρελθόν; Είναι λογική η πρόβλεψη ότι σε εκατόν πενήντα χρόνια δεν θα ξέρει κανείς ότι υπήρξαμε ποτέ; Υπάρχει μία Ιστορία ή πολλές; Σε πόσα δευτερόλεπτα ένα facebook post θεωρείταιΠερισσότερα...ΑΪΤΗ, ΜΙΑ PERFOMANS ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ
Δυο νέα κορίτσια παγιδευμένα στα ίδια –με τις προηγούμενες γενιές- στερεότυπα που οδήγησαν μια ολόκληρη χώρα στην πνευματική κατάρρευση. Καθισμένες σε έναν καναπέ ξεδιπλώνουν όλη την σύγχρονηΠερισσότερα...ΜΗΝΙΣ, Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕ
Μια απατημένη σύζυγος στα πρόθυρα νευρικής κρίσης… ένας – εκ πεποιθήσεως – μοιχός σύζυγος που θεωρεί φυσιολογικό το να απατά… και οι θεατές.Η στιγμή που η σύζυγος παίρνει την ζωή της στα χέρια τηςΠερισσότερα...ΤΟ ΖΕΥΓΑΡΙ ΤΗΣ ΒΡΑΔΙΑΣ
Ο Γκέρνυ με χιούμορ και ευαισθησία παρουσιάζει καθημερινές οικογενειακές στιγμές με στόχο την ανάδειξη της αποξένωσης και της εσωτερικής κατάρρευσης. Η συνύπαρξη και η ψυχοπνευματική πληρότητα τωνΠερισσότερα...Η ΤΡΑΠΕΖΑΡΙΑ του Άλμπερτ Γκέρνυ
Τρεις γυναίκεςυποδύονται άνδρες που μιλούν για γυναίκες.Σύντομες συνεντεύξειςin medias res - στο μέσο των πραγμάτων - σε ένα παράδοξο περιβάλλον που δημιουργεί μια υπερβατική πραγματικότητα.Περισσότερα...ΣΥΝΤΟΜΕΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΜΕ ΑΠΑΙΣΙΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ
Ένας ψυχαναλυτής και ο ασθενής του μπαίνουν τυχαία μαζί στο ασανσέρ που θα τους οδηγήσει στο ιατρείο του πρώτου για την καθιερωμένη συνεδρία τους. Ξαφνικά, το ασανσέρ σταματά. Τα κινητά τους είναιΠερισσότερα...ΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ
Το τελευταίο επεισόδιο εκτείνεται σε δύο μόνο μέρες. Τοποθετείται λίγο μετά το 3ο επεισόδιο, στο έτος 1992, αφού έχει αποκαλυφθεί η ταυτότητα του δράστη στα μάτια της ντετέκτιβ Ντάστι [αλλά και σταΠερισσότερα...ΑΝΤΕΡΟΒΓΑΛΤΗΣ 4ο επεισόδιο
Πρόκειται για ένα ιδιαίτερο ελληνικό σκεύασμα, για τα παιχνίδια που ενώνουν και χωρίζουν ανθρώπους στη σύγχρονη Αθήνα, όταν η ανάγκη επαγγελματικής κατοχύρωσης καλύπτει οποιαδήποτε άλλη. ΤέσσεριςΠερισσότερα...ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΕΞΟΥΣΙΑΣ
Το σπουδαίο και διαχρονικό κείμενο της νεοελληνικής λογοτεχνίας, που ξαφνιάζει και ενθουσιάζει κάθε φορά το κοινό κάθε ηλικίας, ανεβαίνει στο θέατρο Tempus Verum – Εν Αθήναις σε ερμηνεία της ΙωάνναςΠερισσότερα...ΤΟ ΜΟΝΟΝ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΤΑΞΕΙΔΙΟΝ
Βίκυ Αδάμου “Έρωντας-πορνό” Όταν ο έρωτας αποδεικνύεται σκάρτος, άπιστος, άπιαστος, άκυρος έως και λίγος. Μια ματιά από την κλειδαρότρυπα στο σαλόνι ενός μεσήλικου ζευγαριού που χάθηκε στη μέση μιαΠερισσότερα...ΕΡΩΝΤΑΣ